Kundeservice

Har du brug for hjælp? bare rolig vi ved hvor vigtig hurtig og personlig kundeservice er. Vi sidder klar til at besvare dit spørgsmål i enten livechatten eller på mail.

Åbningstider kundeservice:
Man - Fre: 8-16 + 19-22
Lør - Søn: 9-14

  • Email

    Har du et spørgsmål der ikke haster, kan du sende os en mail - svartid er ca. 2 timer

    Kontakt@tipii.dk 
  • Livechat

    Drejer din henvendelse sig om et produkt, eller andet der haster?

    Start livechat 
  • Facebook / Messenger

    Skriv til vores Facebook-side via messenger - svartid er ca. 2 timer

    Facebook 
1 af 3

Inden du kontakter os kan du måske finde svar her

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er leveringstiden?

Ved bestilling senest kl 14 afsendes din ordre samme dag. GLS leverer 97,4% af alle pakker dagen efter - ikke brofaste øer kan forvente 2 dages leveringstid

Hvad koster fragt

Vi tilbyder fri fragt på ordrer over 999 kr. og leverer direkte til en pakkeshop nær dig for kun 39 kr. - levering til døren koster 59 kr. Vi sender alle vores pakker med GLS det er muligt at vælge en valgfri pakkeshop i checkout.

Hvordan fungerer retur / ombytning

Bare rolig, vi har forlænget returfristen til 50 dage, og tilbyder gratis ombytning af alle varer. Skriv til os i livechatten eller på mail, så kan vi sende en betalt returlabel.

Ønsker du at returnere din ordre og få pengene tilbage kan du selv oprette en retursag lige her

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse

Har du tjekket din spam-indbakke? nogen gange kan mails ende her. Hvis du fortsat ikke kan finde den kan du skrive til os og oplyse dit fulde navn og købstidspunkt, så kan vi sende en ny ordrebekræftelse.

Kan jeg ændre en ordre der endnu ikke er afsendt?

Vi sender som regel alle ordre indenfor et par timer, du skal derfor være hurtig hvis du ønsker at ændre i din ordre. Er ordren endnu ikke pakket kan vi altid tilføje og fjerne produkter.

Jeg oplever problemer med betaling

Vi tilbyder både betaling med Mastercard, Visa, Dankort og Mobilepay. Hvis du oplever problemer med en af betalingsmulighederne anbefaler vi altid at prøve en anden. Virker det stadig ikke så tag endelig fat i livechatten, så finder vi altid en løsning.

Jeg har ikke modtaget min pakke

Hvis du har modtaget en leveringsbekræftelse, men oplever at tracking ikke virker, så prøv og vent til kl. 20-22 hvor fragtfirmaerne som regel scanner pakkerne. Kan du fortsat ikke spore din pakke, så kontakt os gerne i livechatten så kan vi eftersøge pakken.

Kontaktformular